воскресенье, 10 мая 2020 г.

12.05 Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах

12.05 Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах
Мэта:
Навучыцца вызначаць род дзеясловаў у форме прошлага часу.

1. Размінка.


2. Новая тэма.
     Уважліва паглядзі відэаўрок і запомні, як вызначыць род дзеясловаў у форме прошлага часу.  
    


3. Праца з правілам.
    Адчыні падручнік на с. 112. Прачытай і запомні правіла.

   
4. Праца ў сшытку.
     Пр. 195
          Пр. 197 (Выканай па ўзоры.)
     Пр. 198 (Запішы сказы так, каб атрымаўся тэкст. Дзеясловы пастаў у форму прошлага часу.) 
     Пр.200
                           Прышлі мне фота)
5. Замацаванне.
    


                                                                                                             Дзякуй за ўрок!

понедельник, 4 мая 2020 г.

06.05 Тэма: Час дзеясловаў

06.05 Тэма: Час дзеясловаў
Мэта ўрока:
пазнаміцца з часам дзеясловаў;
навучыцца вызначаць час дзеясловаў па пытаннях.


1. Размінка.
     Выканай заданне.



2. Новая тэма.
     Паглядзі ўважліва відэа і пазнаёмся з паняццем "час дзеясловаў".
    

 
3. Праца з правілам.
      Падручнік с. 105.

      Вывучы правіла і раскажы яго дарослым.




4. Правер сябе.
Выканай тэст.




5. Праца ў сшытку.
Пр.186 (Змяні дзеясловы па пытаннях. Вызнач іх час.)
Пр. 187 (Знайдзі дзеясловы. Пастаў дзеясловы ў форму цяперашняга часу.)
Пр. 188 (Выканай практыкаванне вусна.)
Пр. 189  (Спішы. Знайдзі дзеясловы. Вызначы час дзеясловаў.)
                  
                                                                               Чакаю фота твайго сшытка!
                                                                                          Жадаю поспехаў)



воскресенье, 3 мая 2020 г.

05.05. Тэма: Адзіночны і множны лік дзеясловаў

05.05.
Тэма: Адзіночны і множны лік дзеясловаў
Мэты ўрока:
Пазнаёміцца са змяненнем дзеясловаў па ліках.
Навучыцца вызначаць лік дзеясловаў.

1. Арфаграфічная размінка.

    Успомні, калі ў беларускай мове пішацца прыстаўка з-, а калі прыстаўка с- ?
     
Правер свае веды.


2. Праца ў сшытку.
    Запішы ў сшытак.     
     1)              4 мая
               Класная работа   
      
     2) Новае слоўнікавае слова.
          Запомні і прапішы ў сшытку да канца радочка слова адцвітаць, пастаў націск. 
         
            Складзі і запішы сказ са словам адцвітаць.
            
        3) Новае слоўнікавае слова.
            Запомні і прапішы ў сшытку да канца радочка слова  смяяцца, пастаў націск.
       
                Складзі і запішы сказ са словам смяяцца.

3.   Вывучаем новую тэму.
      
      Уважліва паглядзі ўрок. Працуй разам з настаўнікам.
       
      

Запомні і запішы схему ў сшытак для правіл.


4.  Праца ў сшытку.
      Пр. 179 (Складзі і запішы сказы. Глядзі ўзор.)
      Пр. 180 (Прыдумай заданне да практыкавання і выканай яго пісьмова.)
      Пр. 182 (Запішы прыказкі. Вызнач лік дзеяслова.)

5. Дамашняе заданне.
     Пр. 183 (Спішы, устаўляючы патрэбныя літары. Падкрэслі дзеясловы, вызначы іх лік.)
                                               
                                                  Чакаю фота твайго сшытка!

6. Правер сябе. Выканай тэст.
    



Дзякуй за работу)