29.04
Тэма: Дзеяслоў
Сёння на ўроку:
- даведаемся, што такое дзеяслоў;
-вызначым яго адметныя прыкметы.
1. Размінка.
2. Новая тэма.
Уважліва паглядзі відэазапіс і запомні:
-што абазначае дзеяслоў;
-на якія пытанні адказвае дзеяслоў.
3. Замацаванне.
4. Праца па падручніку.
Пр. 166 (вусна)
С. 96 -- прачытаць і вывучыць правіла.
5. Праца ў сшытку.
Пр. 167 (Складзі і запішы сказы ў сшытак. Падкрэслі дзейнік і выказнік.)
Пр. 168 (Глядзі на ўзор.)
Дамашняе заданне:
Пр. 170 (Запішы загадку разам з адгадкай, падкрэслі дзеясловы.)
Рада буду бачыць у вайберы фота тваёй работы)
6. Правер сябе.
Выканай тэст.
Тэма: Дзеяслоў
Сёння на ўроку:
- даведаемся, што такое дзеяслоў;
-вызначым яго адметныя прыкметы.
1. Размінка.
2. Новая тэма.
Уважліва паглядзі відэазапіс і запомні:
-што абазначае дзеяслоў;
-на якія пытанні адказвае дзеяслоў.
3. Замацаванне.
4. Праца па падручніку.
Пр. 166 (вусна)
С. 96 -- прачытаць і вывучыць правіла.
5. Праца ў сшытку.
Пр. 167 (Складзі і запішы сказы ў сшытак. Падкрэслі дзейнік і выказнік.)
Пр. 168 (Глядзі на ўзор.)
Дамашняе заданне:
Пр. 170 (Запішы загадку разам з адгадкай, падкрэслі дзеясловы.)
Рада буду бачыць у вайберы фота тваёй работы)
6. Правер сябе.
Выканай тэст.